מיסוי מקרקעין

מיסוי מקרקעין

אין שום ספק כי כל התחום של מיסוי מקרקעין נחשב לאחד התחומים המורכבים והמסורבלים ביותר. רוב האנשים אינם בקיאים בתחום ואינם מכירים את הדקויות והניואנסים השונים שלו, דבר שמוביל אותם לא פעם לפעולות מוטעות, אשר מתבטאות במיסוי גבוה מידי. אך מי שמעוניין לחסוך לעצמו תשלום מיותר לרשות המיסים, חייב להיעזר בשירותיו של עורך דין מיסוי מקרקעין שמתמחה בתחום. חשוב להדגיש כי לא כל עורך דין שמתמחה בתחום המקרקעין מבין בתחום המיסוי, היות ומדובר על תחום נפרד הדורש ידע ומיומנות מסוימת. לכן כל מי שמעוניין לבצע כל סוג של עסקת מקרקעין, חייב קודם כל להתייעץ עם עורך דין שמגיע מהתחום, על מנת להבין כיצד לפעול נכון, במטרה להפחית למינימום את חבות המס.

מה מעולם לא סיפרו לכם על מיסוי מקרקעין?

כאמור, כל התחום של מיסוי מקרקעין מהווה תחום מסובך ומסורבל, הדורש לא מעט ידע טכני ומעשי. רק עורך דין שמגיע מהתחום ובקיא בכל הניואנסים הקטנים ביותר, יכול לספק ללקוחותיו את תכנון המס האופטימלי ביותר בתחום. עורך דין מסוג זה, יוכל לספק קשת רחבה ומגוונת של שירותים שונים, החל מייעוץ ותכנון מס הקשור לעסקאות נדל"ן שונות ועד לתחום של התחדשות עירונית, מיסוי נאמנות, עריכת תחשיבי מס בהקשר ל מס שבח ומס רכישה וכדומה. עורך דין ברמה הגבוהה ביותר כמו משרד האן עורכי דין בירושלים, ידאג ללוות את הלקוחות שלו לכל אורך התהליך, החל מתכנון ראשוני של מתווה העסקה ועד להיבטי המס השונים שלה. כמו כן, עורך הדין אמור לייצג את הלקוח שלו מול רשויות המס ובמידת הצורך, גם מול הערכאות המשפטיות המתאימות.

לסיכום, כל מי שמעוניין לבצע עסקת מקרקעין, חייב להתייעץ עם עורך דין שעוסק בתחום של מיסוי מקרקעין. חשוב לבחור בעורך דין מקצועי ומנוסה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה חשוב לבדוק לפני שפונים אל עורך דין מקרקעין
אי אפשר שלא לראות כי ישראל עברה בעשורים האחרונים מהפכה בתחום המשפט וכיום אין תחום בארץ אשר אין לו...
קרא עוד »
מאי 01, 2019
נפגעת מטיפול שיניים רשלני – כך תפעלו
רשלנות רפואית בטיפולי שיניים כן, החיים לא צפויים ויש בהם המון הפתעות. אחת ההפתעות הלא נעימות הן שאתם...
קרא עוד »
מאי 12, 2021
נוטריון בתל אביב – השירות בשבילכם בעיר הגדולה
לא מעט אזרחים מישראל נמצאים בסיטואציה שבה הם נדרשים להגיש מסמכים מתורגמים כחלק מהליך בירוקרטי....
קרא עוד »
יונ 28, 2021