נהיגה בשכרות

נהיגה בשכרות

אחת העבירות המוכרות והרווחות בתחום התנועה היא נהיגה בשכרות. נהיגה היא פעולה אחראית שדורשת ערנות מקסימלית ושליטה מלאה על כלי הרכב. ואילו במצב של שכרות – לאחר שתיה של אלכוהול אי אפשר לומר שלנהג יש יכולת לשלוט על ההגה ולעשות את המלאכה כראוי. מסיבה זו קיימת אכיפה על נהגים וכן בדיקות ייעודיות שנועדו לבדוק האם נהגים מסוימים נמצאים תחת השפעת אלכוהול. במידה ואכן מתברר כי יש בגופם כמות גבוהה של אלכוהול הרי הם יתנו על כך את הדין. כי אם שותים – לא נוהגים.

על העונש ועל המשפט

אין ספק שנהגים לא צופים למרחוק ומקווים כי הם לא ייתפסו וכי לא יהיה עליהם לשלם מחיר יקר בגין העבודה שהם נהגו בשכרות. אבל אולי העובדה ששיקול הדעת שלהם נפגם במצב זה, הם עלולים להגיע למצב בו הם עומדים לדין ובהחלט משלמים מחיר יקר מאוד על העבירה הזו. ככלות הכול מערכת המשפט בישראל נועדה למנוע הקלת ראש בחיי אדם, ולשמור על חיים בסביבה נעימה ובטוחה לכל אחד ובכל מקום. גם על הכביש בין רכבים דוהרים ואלפי נהגים שמנווטים את הרכב שלהם.

עורך דין לבדיקת האפשרויות

במידה ואכן נתפסתם נוהגים בשכרות, והבדיקה שבוצעה הוכיחה כי אכן זו העבידה שביצעתם, יהיה עליכם להתארגן כראוי עם עורך דין מקצועי  כמו מהאתר שיוכל לנווט אתכם ולהוביל אתכם בתהליך ממוקד מטרה ומוצלח. וזאת על מנת להפחית ככל האפשר את חומרת העונש שלכם. שימו לב – יש לא מעט עורכי דין שיוכלו להביא להקלה משמעותית בעונש, ובמקרים מסוימים אפילו לאפשר לכם לצאת ללא ענישה כלל מכל הסיפור. נתון זה מסביר מדוע חשוב כל כך להשקיע בבחירת עורך דין מקצועי ומנוסה בגין עבירה של נהיגה בשכרות.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
5 דגשים חשובים לגבי תובענה ייצוגית
אחת התביעות הפופולאריות ביותר בישראל וכן במדינות אחרות בעולם, בוודאי במדינות מערביות, היא תביעה...
קרא עוד »
יונ 25, 2020
מהם הזכויות של נפגעי עבירה במשפט הפלילי
  אז מהם הזכויות של נפגעי עבירה במשפט הפלילי? על עבריינים, קודם כל לשלם את חובם לחברה בגין פשעם, כך...
קרא עוד »
ינו 28, 2020
תובנות חיוניות לגבי משא ומתן: המדריך המקיף שלך
ניהול משא ומתן הוא מיומנות שיש לה חשיבות חסרת תקדים בהיבטים שונים של החיים. זה לא רק על קבלת הדרך שלך;...
קרא עוד »
דצמ 20, 2023