נוטריון לצרפתית – אל תהססו להשתמש בשירות הזה

נוטריון לצרפתית

בלא מעט מצבים והזדמנויות שונות, מוצאים את עצמם תושבים רבים במצב בו הם צריכים חתימה של עורך דין מוסמך הרשאי להתנהל גם כנוטריון מוסמך. לרוב, ההזדמנות הזאת מחייבת הליך של הגשת מסמך לבית המשפט, או אפילו מסמכים עבור מוסדות שונים בחו"ל לצורך עבודה, ויזה, או לימודים.

 שירותי נוטריון – זה חשוב לא רק לכם, אלא לכולם, בכל זמן

העלייה המשמעותית מצרפת בעשור האחרון, היא בהחלט סיבה מוצדקת לכך, ובוודאי מסבירה, את הצורך והדרישה, בכל הקשור לענייני ממסד ובירוקרטיה ואת הביקוש הגובר לשירותיהם של משרדי עורכי דין, אשר יש בהם עורכי דין שעברו הסמכה, מטעם לשכת עורכי הדין ומשרד המשפטים, במבחן ייעודי לכך, ויכולים לשמש גם נוטריון לצרפתית בכדי לטפל במצבים ובמסמכים מסוג זה.

עורך דין שהוסמך לשמש גם כעורך דין נוטריון, יהיה חייב להיות, עורך דין בעל וותק של מעל ל-10 שנים בתחום עריכת הדין, ובנוסף לתנאי הוותק, גם עבר את מבחן ההסמכה לנוטריון של משרד המשפטים והלשכה בהצלחה. שני התנאים האלה, עם השלמתם, יוכל עורך הדין שהוסמך לנסח, לאשר ולאמת מסמכים המתאימים לדרישות הספציפיות הרלוונטיות.

ישראלים רבים הנרשמים ללימוד תואר, או מקצוע בצרפת. וכמובן, בלי יוצא מהכלל, גם במדינות בהן השפה הצרפתית הינה השפה הנפוצה והרשמית (לדוגמה, בלגיה, חלקים מקנדה ושוויץ ומדינות אחרות באפריקה) נדרשים, גם הם,  להציג ולהגיש מסמכים רלוונטיים המתורגמים על ידי עורכי דין נוטריוניים שהוסמכו לשמש כעורכי דין נוטריון לצרפתית ויכולים לנסח, לתרגם ולאמת את המסמכים הנדרשים.

כך תזהו עורך דין נוטריון מוסמך על פי חוק

כנדרש בחוק, אך ורק עורך דין בעל ניסיון של 10 שנות פעילות בתחום עריכת הדין, יכול לקבל את הזכאות לגשת אל מבחני משרד המשפטים ולשכת עורכי הדין של ישראל. במידה ואותו העורך דין עובר את המבחנים בהצלחה יוסמך כנוטריון לתרגם, לנסח ולאמת את מסמכים נדרשים ולאשר אותם חוקית כנוטריון.

תוספת ההסמכה גם כנוטריון תהיה משמעותית לעשייה המקצועית של אותו עורך דין שהופך גם נוטריון, והיא אינה רק תואר, אלא גם הכנסה משמעותית נוספת ומאפשרת גיוון בתחומי העיסוק היומיומיים והרחבת מערך הלקוחות הקיימים. יש לזכור שהתשלום עבור שירותי נוטריון יהיו רק בהתאם לשירות ספציפי זה ובכפוף לתעריף הנקבע חוקית על ידי לשכת עורכי הדין בישראל.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה הן אשרות הומניטריות?
לחיות בישראל היא זכות, שלא כולם זוכים לה, ובחוק קיימים מגוון רחב של תנאים, אשר ניתן בעזרתם להיות אזרח...
קרא עוד »
ספט 26, 2020
עורך דין תאונות דרכים – מתי נזדקק לו?
עורכי דין יקרים מאוד ולעיתים ייתכן שתצטרכו להזמין עורך דין לאחר תאונה. ניתן להיעזר בשירותיו של עורך...
קרא עוד »
פבר 20, 2023
עורך דין גירושין בית שאן
עורך הדין שהוא חלק מהליך הגירושין אינו רק עורך דין. זה גם אדם שיכול להפוך את תהליך הגירושין ליעיל...
קרא עוד »
דצמ 09, 2022