נוטריון לרוסית – השפה המבוקשת ביותר

נוטריון לרוסית

העליה הגדולה בישראל היתה בתחילת שנות התשעים. זוהי עליה שהגיעה מרוסיה, ואכן מדוברת כעליה הגדולה ביותר במאה הנוכחית. העולים החדשים הגיעו למעשה מכל רחבי ברית המועצות לשעבר, ולא רק מרוסיה. כך שהם הגיעו גם ממדינות שבהן מדברים ברוסית באופן פורמלי. לכן, אותם העולים נדרשו למצוא שירות של עורך דין המתנהל גם כעורך דין מוסמך בנושא של נוטריון לרוסית על מנת שיוכל לאשר, לנסח, לאמת ולתרגם מסמכים מסוימים שנדרשים מהם להציג במוסדות בהם קיים הליך בירוקרטיה פורמלי העלו את רמת הביקוש לשירות זה.

למי שלא מעודכן בחוקים, כדאי לדעת שעורכי דין נוטריוניים יכולים להתנהל כך ולקבל הסמכה פורמלית אך ורק אם עברו את המבחן הייעודי והייחודי של לשכת עורכי הדין ומשרד המשפטים. הגישה למבחן הזה מתקיימת רק אם לאותו עורך הדין קיים וותק של מעל ל10 שנים בתחום עריכת הדין. אחרת, לא יוכל לגשת לבצע את המבחן הנכסף ולקבל את ההסמכה הרשמית להתנהל כעורך דין נוטריון בסיטואציה הנדרשת לכך.

אחת מהבעיות הידועות הן שאותם נזקקי עורכי דין נוטריוניים לא מעודכנים שעורך הדין הנוטריון המטפל להם בתהליך הבירוקרטי יכול גם לתרגם את המסמכים, לא רק לאשר, לנסח ולאמת. וכך למעשה הם מחפשים מתרגם מקצועי נפרד שלא קשור לעורך הדין שלהם. והם מבזבזים זמן, משאבים, כסף ולא מעט מהנחת שלהם. בעוד שעורך דין נוטריון יוכל לחסוך להם את כל זה.

עורכי דין? כך תוכלו לקבל הסמכה פורמלית

אם יש לכם וותק של מעל 10 שנים בתחום עריכת הדין הנכם זכאים להגיע אל המבחן מטעם לשכת עורכי הדין ומשרד המשפטים. בהנחה ועברתם את המבחן בהצלחה, תוכלו לקבל את ההסמכה הרשמית ולתרגם, לאמת, לנסח ולאשר מסמכים מסוימים שנדרשים על מנת להפוך אותם לקבילים להצגה בבתי המשפט. כך לא רק תגוונו בתחומי העיסוק היומיים המקצועיים שלכם, אלא תרחיבו את מאגר הלקוחות ותייצרו עוד רווח למשרד שלכם, ותוכלו לשמש בצורה פורמלית כעורכי דין בנושא נוטריון לרוסית על פי הצורך כמובן.

עורך דין נוטריון – אתם רק תרוויחו מלהיות נוטריוניים

המסמכים ההנדרשים מהתושבים להצגה בבתי המשפט בזמן הליך בירוקרטי אלו מסמכים שחייבים לעבור אימות, תרגום, ניסוח ואישור כדי להיות קבילים בהתאם. תהליך זה הוא תהליך שניתן לבצע אך ורק מול עורך דין נוטריון לרוסית כדי שיטופלו בצורה מקצועית. עורך דין שלא עובר את מבחן ההסמכה בהצלחה לא יכול להתנהל כנוטריון. ובעצם, עורך דין שהופך להיות עורך דין נוטריון הוא עורך דין בעל יתרון גדול. לא רק עבור הלקוחות שלו, אלא גם כי הוא זוכה לגוון את העיסוק היומיומי בין אם הוא שכיר, ובין אם הוא בעל משרד משלו.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הגנה על בית מגורים – כל מה שצריך לדעת
אנחנו חיים בעולם שבו אנחנו צריכים להגן על הבתים שלנו. אבל איך אנחנו עושים את זה? אנחנו לא יכולים פשוט...
קרא עוד »
ספט 06, 2022
בחירת עורך דין, מה חשוב לדעת על תחום המקרקעין?
כאשר יוצאים למסע המפותל לעתים קרובות של עסקאות נדל"ן, אחד המרכיבים המתעלמים לעתים קרובות הוא עורך...
קרא עוד »
אוק 07, 2023
קורות חיים לעורך דין – מה צריך לדעת?
כאשר ניגשים לכתיבה של קורות חיים לעורך דין צריך לשים לב כי עושים זאת בצורה ממוקדת ויודעים להבליט את...
קרא עוד »
יול 12, 2021