נוטריון לאנגלית – זה רק טבעי שנדבר על זה

נוטריון לאנגלית

הרבה תושבים מישראל, ברובם סטודנטים מחפשים משרדי עורכי דין נוטריון לצורך הגשת בקשה ללימודים במדינות ספציפיות בחו"ל.

זהו תהליך בירוקרטי לצורך רישום למכללות ואוניברסיטאות בחוץ לארץ ובארץ והוא מותנה בהגה של מסמך מתורגם אחד או יותר. זוהי דרישה הקיימת גם בבריטניה או בארצות הברית. אותם סטודנטים הפונים בנושא שירות לצורך תרגום עושים זאת גם כאשר הם פונים אל מתרגמים מקצועיים בלבד. יחד עם זאת, הם לא באמת צריכים לעשות זאת היות ושירות נוטריון לאנגלית מבצע בפועל גם את התרגום, הניסוח, האישור, וגם את האימות וכך בעצם חוסך זמן רב ומשאבים בחיפוש אחר אנשי מקצוע נוספים.

בדרך כלל שירות נוטריון כולל גם תרגום. כך שרגע לפני שתחפשו איש מקצוע נוסף, בצעו בירור ותגלו איך תחסכו כסף וזמן.

מדובר בשירות הזמין לכולם ללא שום סלקציה מבחינת איזור מגורים או שפה נדרשת או מדינה נדרשת. הצגת המסמכים המסוימים הללו בתהליך הבירוקרטי היא פעולה שחייב לקיים אותה אצל עורך דין בלבד, ולא לבד. גם אם תרצו, לא ממש תוכלו לעשות אותה לבד אלא אך ורק עם עורך דין נוטריון לאנגלית וזאת על מנת שתהיה קיימת האפשרות לצור פעולה הפוכה למסמכים שתושב ישראלי מגיש למדינה מחוץ לישראל.

עורך דין נוטריון – שירות מבוקש לכולם

ההליך הזה פופולרי לא רק כשמדובר על נושא של לימודים אלא גם בכל תהליך שבו יש צורך בעורכי דין המתמחים בתחום של נוטריון לאנגלית בו קיימת דרישה למסמכים ספציפיים באנגלית. זו דרישה המגיעה מצורך הצגת המסמכים במוסדות הבירוקרטיים. יש לזכור שלשכור עורך דין מוסמך המתנהל כנוטריון על מנת לאמת, לאשר ולנסח את המסמכים יש להגיע רק לאחר קבלת המלצות. הנושא הזה של ההמלצות תקף כמובן לכל תחום ולכל אנשי המקצוע. לרוב, אנשי מקצוע מומלץ לשכור לאחר המלצות מאנשים עליהם אתם סומכים.

אותה חותמת שתחתום את המסמך לאחר האימות והתרגום, היא חותמת האפוסטיל. החותמת הזאת השייכת אל משרד החוץ ויש גם חלק מהמדינות החתומות על אמנת האג ומסתפקות בחותמת זו, לצורך האימות הנוטריוני לשפה האנגלית הנדרשת.

כך מזהים

עורך דין יכול להתנהל כעורך דין נוטריוני רק לאחר שעבר את המבחן הייעודי מטעם משרד המשפטים ולשכת עורכי הדין. למבחן הוא יכול לגשת רק אם יש לו וותק מעל עשר שנים בתחום המשפטים, אחרת, לא יהיה זכאי למבחן. היה ועבר את המבחן בהצלחה, יוכל לאמת, לאשר, ולתרגם מסמכים ספצפיים הנדרשים ממנו לצורך ההליך הבירוקרטי, ובכך גם להגדיל את תחום העיסוק שלו ואת הרווחים, כמו גם להגדיל את מערך לקוחותיו.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
עורך דין פלילי
עורך דין פלילי הוא אדם שיש לו השכלה משפטית בתחום הפלילי. התחום הפלילי הינו תחום רחב שנוגע בתחומים כמו:...
קרא עוד »
אוג 10, 2022
כתיבת צוואה רק בעזרת עורך דין
כל הנושא הזה של צוואות ירושות וסכסוכי ירושה הוא נושא מאוד מעיק ומאוד לא נוח. אף אחד לא רוצה לחשוב על...
קרא עוד »
מאי 24, 2021
ייעוץ משפטי
אנו חיים בעולם בו הייעוץ המשפטי הופך להיות חשוב יותר ויותר. זה הופך יותר ויותר לדרישה מבעלי עסקים,...
קרא עוד »
יונ 23, 2022