הסכם ממון וגירושין 

עו"ד גירושין

הזוגיות שלכם הגיע למצב שבו אתם לא באמת מרוצים? לא טוב לכם אחד עם השנייה ואתם רוצים להתגרש? כמובן שאתם לא היחידים. בישראל הרבה מאוד זוגות נשואים מוצאים את עצמם בסופו של דבר מדברים על גירושין ומתחילים לחפש כמה שיותר מהר עו"ד מקצועי לענייני גירושין. האמת היא, שאפילו אם נדמה לכם שתוכלו להגיע להבנות במהירות ואפילו אם תוכלו להימנע מוויכוחים אינסופיים, הרי שהסיוע של עו"ד גירושין הינו סיוע משמעותי וחשוב ביותר. לכן, עוד לפני שאתם מתחילים בכלל לדבר ביניכם על הפרטים השונים ונכנסים לשיחות ארוכות של כעסים ובכי, כדאי שתבדקו מי יהיה עורך הדין הכי טוב שיוכל ללוות אתכם לכל אורך הדרך. 

עו"ד גירושין שיעזור לכם בצורה טובה 

בין אם חתמתם לפני החתונה על הסכם ממון ובין אם לא, ברור שלעורך הדין שלכם לענייני גירושין יש תפקיד משמעותי בכל התהליך שתעברו. לכן, אם אתם יכולים לבחור עו"ד גירושין שיקצר עבורכם את התהליך וימנע מכם סבל רב, ברור שזה כדאי. עורך דין לענייני גירושין שמגיע עם ידע וניסיון הוא אדם שמכיר את החוק ומכיר היטב את ההתנהלות בבית המשפט. הוא יודע לומר מה חוקי ומה לא, והוא יודע לומר האם יש לכבד את כל הסעיפים של הסכם הממון או שיש שינויים שניתן לבצע בו גם בדיעבד. 

כמה עולה להתגרש בימינו? 

אתם רוצים לפנות אל עו"ד גירושין עם הסכם הממון שבעבר חתמתם עליו אך חוששים שתהליך הפרידה יהיה ארוך, מייגע ובעיקר יקר? אפשר להבין אתכם. לא חסרים בארץ סיפורים על אנשים שלקח להם שנים להתגרש והם גם הוציאו על כך לא מעט כסף, כך שברור מדוע תרצו בכל זאת למצוא דרך טובה יותר לעשות את הדברים. זה נשמע לכם מוכר? כדאי שתדעו: היום עורכי הדין שעוסקים בתחום הזה יכולים לתת הערכה כללית של עלויות לתהליך הגירושין. אומנם יכול להיות שבסופו של דבר תצטרכו להוסיף עוד כסף כי התהליך ידרוש עבודה מיוחדת מצידו של עוה"ד, אך לפחות תדעו על איזה עלויות, פחות או יותר, מדובר. 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
יש לי מספר רב של עבירות תנועה, לאיזה עורך דין לפנות?
מרבית נהגי ישראל צוברים עבירות תנועה במהלך חייהם. כאשר מדובר במספר נמוך של עבירות או בעבירות שאינן...
קרא עוד »
פבר 24, 2022
הלוואות בערבות מדינה – איך זה עובד?
רבים שואלים את עצמם כיצד מתרחשת לה קבלת ההלוואה בערבות המדינה. יש כמה דברים חשובים שצריך לדעת לפני...
קרא עוד »
נוב 09, 2021
פתיחת חברה בע"מ אונליין – מדריך מלא
חברה בערבון מוגבל הינה ישות משפטית שמתאפיינת ביתרונות משמעותיים. בהתאם ישנם גם עצמאיים בסטטוס של...
קרא עוד »
אפר 21, 2019