נוטריון בתל אביב – מה תפקידו?

נוטריון לספרדית

זה לא סוד שעריכת דין הוא מקצוע מבוקש ובעל שם מאד יוקרתי בישראל אבל אין ספק שמדובר באחד המקצועות הכי תובעניים הדורשים זמן, משאבים וסבלנות רבה. סטודנטים למשפטים המשקיעים שעות על גבי שעות בלימודים ובסטאז', ביניהם גם עורכי הדין שכבר סיימו ללמוד המשקיעים אינספור שעות עבודה מרובות, כולם מתמודדים עם הרבה אתגרים בדרך.

בישראל אלפים של עורכי דין שהוכשרו והוסמכו על ידי לשכת עורכי הדין לעבוד בעיסוק זה. ההבדל הוא שלא כל עורך דין יכול למשל לשמש עורך דין נוטריון ולא כל משרד עורכי דין יכול להיות נוטריון בתל אביב שזה בעצם העיסוק הנוסף המעניק את היכולת להרחיב את מערך הלקוחות ולגוון את הנושאים במקצוע פרט להכנסה הנוספת.

על מנת שעורך דין יוכל להיות גם עורך דין נוטריון עליו לגשת למבחן מטעם לשכת עורכי הדין ומשרד המשפטים. כל עוד יש לו וותק של מעל 10 שנים, עורך הדין זכאי לגשת להיבחן במבחן זה. במידה והצליח לעבור את המבחן, יוסמך לעורך דין נוטריון וכך יוכל להרחיב את מערך לקוחותיו, לקבל הכנסה נוספת משמעותית ביותר ולגוון בנושאי העיסוק שלו בתחום עריכת הדין. תל אביב היא העיר שבה ידוע שיש לא מגוון גדול מאד של עורכי דין החל ממשרדים גדולים ומפורסמים ועד לקטנים ביותר. במידה והנכם מחפשים עוך דין נוטריון, נוטריון בתל אביב  לא יהיה לכם קשה למצוא.

עורך דין נוטריון ההגדרה הרשמית

אז מיהו בעצם נוטריון? עורך דין שעוסק במשפטים מעל עשר שנים ויש לו וותק ונסיון הוא עורך דין שיש לו זכאות לגשת להבחן במבחן להסמכתו כנוטריון. מרגע שהוסמך לכך ועבר את המבחן בהצלחה יכול לטפל, לנסח, ולאמת מסמכים משפטיים באופן שהכי טוב ומותאם לדרישות הנדרשות ממנו עבור המסמכים.

אותו מסמך עליו חתום עורך דין שעוסק גם כעורך דין נוטריון הוא המסמך שקביל גם בבתי המשפט ולפיכך אין בעיות למצוא עורכי דין נוטריוניים בעיר תל אביב למשל, כי היא שבאופן מאד מרוכז יש בה הרבה משרדי עורכי דין מכל ההתמחויות, הגדלים והסוגים.

למה אנחנו באמת צריכים עורך דין נוטריון?

ישנם תושבים שזקוקים לשירות השגרירות בתל אביב כדי לטפל במסמכים לצורך אימות והם גם מחוייבים בתרגום אותם מסמכים לשפה הרשמית של המדינה הנדרשת. התרגום לא מספיק בסיטואציה הזאת אבל צריך לאמת את אותם המסמכים.

לא מעט סטודנטים שמגיעים לישראל ממדינות שונות בעולם עושים זאת כדי להתקבל ללימודים באוניברסיטה בארץ. ברשימה שלהם נמצאת גם אוניברסיטת תל אביב המצריכה תרגום, אישור ואימות של המסמכים הנדרשים כדי שהסטודנטים יוכלו לקבל את האפשרות להצגת המסמכים על פי בירוקרטיה הנדרשת בארץ. עורך דין המוסמך לשמש כעורך דין נוטריון בתל אביב יוכל לבצע את אותו תהליך באופן קל ומהיר ולהקל על אותם סטודנטים בצורה מהותית.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
רוצים להשכיר את הדירה? הסכנות שאתם צריכים להכיר
השכרת דירה יכולה להיות, על פניו, מכרה זהב כלכלי לא רע בכלל, אך לשם כך, יש לדעת כיצד להתגבר על בעיות...
קרא עוד »
ינו 14, 2020
מה תפקידו של עורך דין ליטיגציה מסחרית?
הכנה מקדימה. לפני שניגשים לדיון בבית משפט ישנם דברים אשר עורך דין חייב לבצעה על מנת להגיש לשופט את...
קרא עוד »
אפר 20, 2021
מתי מכריזים על פשיטת רגל
אנשים רבים מתעניינים בתקופה האחרונה בתחום של פשיטת רגל, היות והקורונה השפיעה ללא ספק על המצב הכלכלי...
קרא עוד »
ינו 18, 2021