מודיעין עסקי מתקדם

מה חשוב לדעת כשעורכים מודיעין עסקי מתקדם?

בין אם אתם חברה בע"מ או עוסק פטור, מחקר שוק הוא אחת התחנות שכנראה יצא לכם כבר לשמוע עליהן בדרך להקמת העסק שלכם. מחקר שוק כחלק ממודיעין עסקי מאפשר להכיר את הקהל הלאומי והבינלאומי ברמה גבוהה, וזאת על מנת לוודא היתכנות לכניסה לשוק, לבנות תוכנית אסטרטגית ולעצב מוצר/שירות ייחודי שונה מהמתחרים אשר יביא לביצועי שיא בעסק שלכם.

אז איך עושים את זה ומביאים את העסק שלכם לאסטרטגיה וטקטיקות תקיפה ממוקדות כלייזר? בואו ונגלה…

בדיקת היתכנות – מודיעין עסקי מתקדם

בביצוע מודיעין עסקי אחד החלקים הקריטיים והראשוניים הוא בדיקת ההיתכנות. שלב זה הוא משמעותי, שכן הוא מהווה את "בדיקת השטח" הראשונית ומספר לנו האם בכלל כדאי לדרוך לראשונה עם כף רגלנו בשוק?

בשלב זה נבדוק בצורה ראשונית וזהירה את השווקים בחו"ל, ונתכנן את הצורה בה המוצר שלנו הולך להיכנס לשוק ולשפר את חייהם של האנשים.

ניתן לעשות מודיעין עסקי באמצעות חברות ייעודיות העוסקות בביצוע של בדיקת ההיתכנות, דרכן ניתן להבין את הפוטנציאל השיווקי בכל פרק זמן לאורך השנה, את המתחרים איתם תתמודדו ואת המאפיינים הכלליים של אותו השוק.

זיהוי קהל היעד במודיעין עסקי

דבר נוסף הוא זיהוי קהל היעד שלכם. כשאנחנו אומרים קהל יעד אין אנו מתכוונים ל"גברים" או "נשים" אלא לקהל ספציפי, ממוקד וחד יותר – סיווג ע"פ אזורים גאוגרפים, עיסוק מקצועי, תחומי עניין ועוד.

ניתן להתמקד באזורים נרחבים כגון מדינות, אזורים או ערים בכל מדינה ומאידך ניתן להתמקד באזורים קטנים יותר כמו קהילות נקודתיות הממוקמות באזור אחד.

חקר מתחרים כחלק ממודיעין עסקי מתקדם

כמובן שאין דבר שנרצה לעשות יותר במחקר השוק מאשר להכיר את המתחרים שלנו על בורים, אנחנו נרצה לדעת מה הם עושים בכל רגע נתון, איך הם משווקים, מהי דרך הפניה האידיאלית לאותו קהל, באילו ערוצי שיווק הם משתמשים ומהן האסטרטגיות שפיצחו והיו יעילות עבורם?

יש כל כך הרבה מידע שימושי שניתן להסיק על סמך המתחרים, ואנחנו לא רוצים לפספס אותו!

מה גם שאיסוף המידע על המתחרים מאפשר לנו כל הזמן להישאר מעודכנים בכל הנוגע למתרחש בשווקים שאליהם אנחנו מכוונים – עקרון חשוב במיוחד שיעזור לנו להגדיל הכנסות ולייצר יותר לקוחות מרוצים, לקוחות שמרגישים שאנחנו מבינים אותם.

לסיכום – מה חשוב לזכור?

מודיעין עסקי מתקדם מאפשר לעסק שלכם לצמוח ברוגע ובשלווה לעבר הגשמת מטרותיכם העסקיות.

מודיעין עסקי למעשה מגלה לכם מהם ה"חורים" שעליכם לסתום בתחזיות העסקיות וסולל עבורכם את דרך המלך.

אם נחשוב על עסק כמבוך – נבין שבהיעדר מודיעין עסקי העסק ימשיך לחפש את הדרך לסיום המבוך, אך ללא מוצא. מודיעין עסקי עוזר להגיע לסוף, כלומר התוצאה אותה אנו שואפים להשיג, במהרה ובבטחה ככל האפשר תוך הימנעות מאיומים וסיכונים למיניהם.

Share this post

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

הסכם ממון

3 סיבות לקיים הסכם ממון

אם אתם נמצאים בשלב הזה בחיים שבו כל החברים שלכם מתחתנים בכל שני וחמישי, ברור מדוע גם אתם, כמו אחרים, תוהים לגבי האפשרות הזאת. חתונה

קרא עוד »